Saturday, March 26, 2011

Animasi yang "must see" : Boboiboy

OK. ni short entry je sebab masa ni aku tengah pegang tuala nak masuk mandi. so aku teringat la cite katun aku tengok semalam sampai termimpi-mimpi. so korang pun kena tengok jugak. aku gerenti tak menyesal punyer. hehe. silakan. aku ni ketinggalan sedikit kebelakang so tempat aku takde TV so kena la tengok ngan Youtube ni. Orang orang macam aku ni, tension melampau molek benor tengok cite ni. ^0^


Katun dia pun comel comel jer. hihi.









Yang ep2 dan ep3 boleh tengok kat sini dan nak download pon boleh. Go BoboiBoy!!!

1 comment:

  1. animasi mcm upin ipin..
    mlysia mkin mju nmpk nye

    ReplyDelete