Sunday, July 31, 2011

Hentikan ini dan Salam Ramadhan!

Baru je jap tadi aku ada baca pasal amek gambar dan posing posing tertentu. Dan betul apa yang ditulis tuh, so aku share la kat korang. Sebelum tuh, ada 3 posing yang dikutuk disini,

1. DuckFace
2. Jelir Lidah
3. Peace(V) + Lidah terjelir

Sebenarnya ada maksud disebalik posing tersebut. Baca la sendiri kat sini. Haaaa, satu lagi, jenis ambil gambar senget. aku tak tahu apa motif korang tapi aku rasa lens kamera pun dah retak nak snap pic korang yang senget senget tuh. Juling mata nak tengok pic korang.

Okay dah merepek, bermula esok, kita akan start puasa dan malam ni bermula lah terawih. kalau boleh jom la puasa penuh. bagi yang perempuan, yang mengandung je digalakkan puasa penuh. tapi bagi yang tak mengandung, dapat puasa penuh, gitau aku nanti aku kasi sengget. hihi.

Syaitan pun dah kena ikat. Termasuk laaaa yang ni!


Fans United boleh la bersara sekejap dari sokong korang punyer team. Aku takpe sebab aku fan REALMADRID.

Okay. Jom gandakan ibadat. ANDA BUAT ANDA DAPAT. ^-^

No comments:

Post a Comment