Tuesday, July 26, 2011

Result Exam Dan BolaSepak

First of all, aku bersyukur kerana masih kekal di JAD. Ada kawan kawan aku kena dismiss atas sebab tak memenuhi syarat yang ditetapkan oleh penaja untuk kekal di JAD. Apa syaratnya?

"Jangan fail paper lah"

Untuk pengetahuan mereka yang tidak tahu lagi, markah lulus satu satu paper adalah 60markah. Sekiranya anda dapat 59, maka re-sit paper lah jawabnya.

"Alaa, 1markah je pun. Bodek je lecturer nanti lulus la tuh"

Tidak semudah itu dan boleh dikatakan impossible. Lecturer kami strict. 1 markah, kena re-sit dan re-sit membuatkan anda sakit mental. percaya lah sebab aku pernah rasa. Perit tuh. Tak boleh balik bercuti sebab kena re-sit. sedih sangat sangat tengok kawan kawan dah boleh balik rumah.

Dan aku dah dapat result exam sem 5. Dean List? In my dream. dekat dengan DL pun jauh sekali. Sila lah tengok gambar dibawah.

result yang tak seberapa

Sebenarnya result ni adalah diluar jangkaan aku. Pada asalnya aku sangat sangat risau pasal subjek Electric Theory 2 dengan Mathematics 3. Alhamdulillah lulus. Berkat doa ibubapa dan rakan rakan. Terima kasih Umi dan Ayah yang tak putus putus mendoakan kejayaan aku. Bertuah menjadi anak mereka. :)

Oh! TOIEC. Apa TOEIC ni? aku pun tak pasti tapi lebih kurang macam MUET lah tapi takde speaking lah. just ada listening dengan reading. tuh pun aku kantoi kat reading . Syukur juga dapat lulus dan dapat Gold. :)

Ni lah GOLD katanya. ^-^

Terima kasih kepada lecturer English aku Madam Shirin. Dia ada datang tanya khabar kitaorang lepas dapat result. Maknanya dia tak lupakan kami walaupun dah tinggalkan kami di JAD.

Semalam kitaorang ada perlawanan persahabatan bola sepak antara junior dan senior. Senior tuh aku lah. Alhamdulillah aku dapat jaringkan gol untuk Pasukan U2. Sila lihat video dibawah untuk gol.





Walaupun aku dapat jaringkan gol tapi ternyata tackle dibawah telah membuatkan aku tak boleh lari mahupun jalan. :(


Mungkin reaksi aku terlebih ganas. Aku marah sebab ini hanyalah persahabatan dan bukan petandingan. Maaf jika terlebih. Tapi sekarang dah okay dah. Dah penat ni, nak tidur dulu. Thanks. ^-^


4 comments:

  1. omedetou gozaimasu!
    btw, ko g dai mne?

    ReplyDelete
  2. seri lah. haha. aku g tokai daigaku. sensei cakap da ok da. tggu isi gansho kot.

    ReplyDelete
  3. HAHA. memang pon. nanti boleh buat team bola... :)

    ReplyDelete
  4. HAHA. memang pon. nanti boleh buat team bola... :)

    ReplyDelete